Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 09:57:10 +0200

Tere!

Anija Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/17490 
aadressile Harju maakond, Anija vald, Alavere küla, Kurvi, Harju maakond, 
Anija vald, Alavere küla, Kurvi (Üksikelamu, Biopuhasti+imbväljak) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Seoses juurdepääsutee mahasõiduga maanteelt ja 
kinnistu paiknemisega riigitee, kui avalikult kasutatava tee kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27266398>  (menetlus nr: 
440781), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Anija Vallavalitsus) või menetleja (KALEV LAAST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister